یک کتاب فروش

فروشگاه کتاب آسمان
سبزوار

دوستانی که این روزهای برای زیارت اربعین به عتبات عالیات مشرف می‌شوند میتوانند با استفاده از لینک‌های زیر مکان دقیق مزار شهید ابومهدی المهندس در وادی السلام شهر نجف اشرف را در دسترس داشته باشند.
 
لازم به ذکر است در مسیر پیاده روی به سمت کربلا قبل از رسیدن به عمود شماره یک میدانی قرار دارد بنام نفق العسکریین. در حاشیه این میدان (سمت چپ مسیر پیاده‌روی)مسجد و مرقد شهید سیدمحمدباقر صدر قرار دارد. ابتدای این خیابان که به طرف وادی السلام می‌رود موتور سه چرخ‌هایی هستند که با هزینه‌ی بین پنج تا هفت هزار دینار(حدود ۱۷۰ هزار تومان) یک سرویس به مقصد مزار شهید ابومهدی میروند. بنابرین اگه در گروه پنج تا هفت نفره سوار شوید این کرایه برایتان سرشکن می‌شود.
از اطراف حرم امیرالمومنین(ع) نیز می‌توانید ماشین کرایه کنید که در ایام اربعین ممکن است قیمت آن بالا باشد که این گزینه برای ایام غیر اربعین توصیه می‌شود.
 
جالب است بدانید دو سه ردیف بالاتر از ابومهدی مزار یک شهید ایرانی نیز هست. نوشته‌های سنگهای مزارها را بخوانید پیدایش می‌کنید.
در پایان لینک موقیعت دقیق مزار شهید ابومهدی را می‌توانید ببینید.👇
موقعیت در نرم افزار نشان: مرقد شهید ابومهدی مهندس الشهید القائد ابو مهدی المهندس
https://nshn.ir/2b_Lk65AAY4M
 
موقعیت در نرم افزار گوگل مپ:
مرقد ابومهدی مهندس( الشهید جمال جعفر الابراهیمی)
https://maps.app.goo.gl/D18AsL5a9knaw7uu8

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی